Od 5. 6. do 9. 6. jsme mimo ČR na závodech Enduro Worldcup. Vaše objednávky tedy naposledy odesíláme v úterý 4. 6. a pak následně po víkendu v pondělí 10. 6. Díky za pochopení!

VIDLICE FOX 2023/22 F40-29 FLOAT GRIP2 20x110 ORANŽOVÁ

 
29" Efekt lupa
 

Best for sjezd! Ultimátní 29" sjezdové nářadí s patronou GRIP2 prověřenou na nejtěžších tratích.

Dostupnost Skladem
Běžná cena 62 490 Kč
Ušetříte 10 000 Kč (–16 %)
Měrná cena 52 490 Kč / 1 ks
52 490 Kč    
Kategorie Vidlice
 

SPECIFIKACE:
Určení:
 Sjezd
Zdvih: 203mm
Velikost kol: 29”
Průměr vnitřních nohou: 40mm
Úprava vnitřních nohou: Kashima
Pružení: EVOL Air Spring 2021
Tlumení: GRIP2 Variable Valve Control
Nastavení: HSC/LSC; HSR/LSR na 8 kliků (odskok, pomalá a rychlá komprese)
Offset: 52mm
Sloupek vidlice: tapered 1-1/8"
Oska: floating QR thru-axle Boost 15x110mm
Barva: lesklá černá
Jiné: možnost montáže blatníku FOX 40

NOVÉ TECHNOLOGIE:
Bleeders:
 Vidlice mají v zadní části spodních nohou odvzdušňovací ventily, pomocí kterých můžete vyrovnat tlak v nohách vidlice s atmosférickým tlakem. Odlišný tlak ve vidlici snižuje citlivost pérování, proto jej jednoduchým stisknutím ventilu prstem vyrovnáte. Tlak v nohou se mění hlavně při vyšších teplotách, např. při intenzivním používání v dlouhých sjezdech nebo ve vysokých nadmořských výškách.
Lower Leg Channels: Nové vzduchovo-olejové kanálky umožňují přejet nahromaděnému vzduchu ve spodních nohách přejít přes kluzná pouzdra. Druhá funkce kanálků je umožnit oleji ze spodních nohou, aby dosáhl až na vrchní těsnění (gufera) a udržují je čerstvě namazaná.
Floating Axle: Nový systém pro osu zamezuje tomu, aby byla rovnoběžnost nohou vidlice ovlivňována rozličnou šířkou předního náboje. Dokonalá souosost snižuje tření při pružení, které je tak efektivnější a plynulejší. Mwchnismus na pravé noze vidlice si nastavíte přesně pro vaši šířku náboje a při zatahování osy se eliminuje stlačení nohou.
Lower Leg Arch: Můstek mezi spodníma nohama má nový zaoblený tvar, čímž se zvětšila tuhost vidlice a zároveň vznikl větší prostor mezi můstkem a rámem kola při úplném stlačení vidlice.